luni

Paste asiatice prajite

Cel putin asta era denumirea retetei din cartea de bucate din care m-am inspirat.
Am modificat pe ici pe colo reteta (originalul era cu ulei de susan si alte chestii de care nu dispuneam), dar a iesit foarte buna si gustoasa.

Ingredinete folosite:
- un piept de pui
- 1 ardei gras
- o ceapa (mergea mai bine o legatura de ceapa verde)
- 2-3 catei de usturoi
- o bucatica de ghimbir (cam 1 cm grosime)

- 1 dovlecel
- 5-6 ciuperci
- condimente: sare, piper, oregano, curry, sos de soia, sos de chilli dupa gust
- ulei de masline
- taitei cu ou
Am tocat usturoiul marunt, ghimbirul in feliute subtiri, ceapa ineluse/solzisori, ardeiul gras in felii subtiri.
Pieptul de pui taiat fasii subtiri si lunguiete a fost prajit in tigaia aderenta, fara ulei.
Intre timp am calit usturoiul si ghimbirul in ulei de masline, impreuna cu ceapa.
Am adaugat dupa vreo 2 minute ardeiul gras, dovlecelul taiat felii subtiri si lungi si ciupercile pe care le-am lasat ceva mai mari.
Dupa vreo 5 minute pieptul de pui a fost gata si l-am lasat sa astepte.
Cat timp am calit legumele am pus la fiert apa; cand a inceput sa clocoteasca am pus taiteii in apa 2 minute; i-am scos, i-am trecut prin apa rece si i-am adaugat in tigaie peste legume.
Am condimentat si am mai lasat cam 5 minute pe foc, dupa care am adaugat si pieptul de pui.
Dupa 1-2 minute a fost gata.

Pofta buna!

Un comentariu:

geta spunea...

arata tare bine!

Trimiteți un comentariu