vineri

Compot rapid

          Pentru un compot rapid si gustos, se aleg fructe coapte, aromate, de diferite culori. Eu am folosit 2 mere din categoria "frumosu' de Voinesti', 2 mere Golden, o jumatete de gutuie, cateva boabe de struguri de masa albi si negri, coaja rasa de lamaie si portocala, zahar dupa gust si un plic de zahar vanilat.
           Fructele se spala si se taie cuburi potrivite. Eu am curatat o parte din fructe, iar unele le-am pus cu coaja pentru a lasa vitaminele in zeama. Am procedat asa pentru a putea manca si Tudor (care are 2 ani).


         Punem 2l de apa intr-o oala, adaugam fructele si punem la fiert pana se inmoaie fructele. Adaugam zaharul, zaharul vanilat si coaja de lamaie si mai lasam sa clocoteasca 10 min.





       Se poate servi cu piscoturi si putina scortisoara. Este o gustare delicioasa pentru ora 5.
Pofta buna.

3 comentarii:

geta spunea...

tare bine arata!oare eu de ce nu mai fac compot?

Mircea spunea...

E prea simplu? :))

geta spunea...

cred ca ai dreptate!

Trimiteți un comentariu