sâmbătă

Truffade

Sa mai scriu ceva si pe aici; de fapt sa mai gatesc ceva.

In urma vizionarii Turului Frantei la TV am notat cateva retete prezentate de comentatorii de la Eurosport.

Astazi - Truffade
sau varianta mea de Truffade.

Pentru asta avem nevoie de: 4 cartofi nu prea mari, kaiser (cam 100 g), 2 cepe, 3-4-5 catei de usturoi, ulei de masline si cascaval/branza; reteta prezentata era cu branza Tomme, Cheddar, Gruyere sau Mozarella. Dar intrucat nu am avut, am folosit cascaval si telemea.


Am pus cartofii la fiert in coaja. Intre timp am taiat ceapa ineluse, usturoiul marunt si kaiserul felii subtiri.

 Dupa ce cartofii s-au fiert i-am decojit, apoi am pus in tigaie ulei de masline in care am calit ceapa 1-2 minute.
Am adaugat usturoiul si kaiserul.

Dupa inca un minut am pus si cartofii taiati felii.
 I-am lasat 2-3 minute sa se rumeneasca putin.
 Am asezonat cu sare, piper si putin rozmarin.
Am presarat branza si cascavalul pe deasupra ...
... si... gata :)

In frigider s-a nimerit si un vin de "Bordeaux" la fix pentru mancarea frantuzeasca.

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu