vineri

Paste cu vinete si dovlecel

Am gasit o reteta intr-o carte de bucate online. Bineinteles ca am facut eu niste modificari si ... a iesit o reteta noua.
Ingrediente: 1 vanata, 1 dovlecel, 4-5 rosii, usturoi, sare, piper, oregano, busuioc, ulei de masline, smantana, parmezan (sau branza de pus pe paste) si spaghete.
Am taiat vanata si dovlecelul in cubulete
Am pus intr-o cratita cu fundul gros 4 linguri de ulei de masline
si am lasat vreo 4-5 minute vanata si dovlecelul la inabusit.
Intre timp am taiat vreo 3 rosii in cubulete
si am mai pus 3 rosii cu 3 catei de usturoi in blender.
Am adaugat rosiile in cratita
am condimentat cu sare, piper, oregano, busuioc si un strop de vin alb si am mai lasat inca 15 minute la foc mic cu capac.
Intre timp am fiert niste spaghete.
Si cu putina smantanica pe deasupra .. iam-iam.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu