vineri

Friptura de porc la gratar cu cartofi gratinati

- pregatit de Mihaela -

Pentru marinata am folosit:
50 ml ulei masline
3 catei de usturoi
1/2 lingurita oregano
sare
piper
zeama de la o lamaie
putin sos de soia si putin sos chili


Am zdrobit usturoiul si peste el am adaugat oregano, sare, piper si am amestecat bine pentru a-si lasa aroma.

Apoi am adaugat uleiul, sucul de lamaie, sosul de soia , un strop sos chili si am omogenizat.

Am taiat pulpa de porc si am asezat-o in marinata, apoi am acoperit vasul cu o folie de plastic si l-am dat la frigider cateva ore.

Pentru cartofii gratinati am folosit:
600 gr cartofi roz
o legatura ceapa verde
o legatura marar verde
2 oua
sare
piper
300 gr branza telemea de vaca
2 linguri de smantana




Am uns cu ulei vasul yena si am asezat ceapa verde taiata marunt, apoi  am presarat cu marar si sare.

Am ras putina branza

Cat timp au stat cartofii la fiert am amestecat 2 oua cu smantana, branza rasa si piper.

Am asezat cartofii peste patul de verdeata si i-am presarat cu marar.

Am turnat amestecul cu ou si apoi am mai ras putina branza deasupra. Am lasat la cuptor pana au prins o crusta deasupra.

Au iesit cam asa.

Intre timp am fript carnea pe gratar.

Acesta este rezultatul final. Am servit alaturi de friptura si cartofi, o salata verde.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu