joi

Spaghete cu sos de rosii

Aseara am avut pofta de paste. Asa ca am luat cartea de bucate cu poze :) si am ales ceva usor de facut. Si rapid.
Pentru 2 portii mari am folosit: 3 catei de usturoi, o ceapa, un morcov, un dovlecel, un pahar de vin, o conserva de rosii decojite (400g), 2 tulpini de telina (apio), un pahar de vin rosu, ulei de masline, cimbru, busuioc, oregano, sare, piper.
Am pus spaghetele la fiert in apa cu sare cam 10 minute.
Am taiat ceapa, 2 catei de usturoi si telina marunt, iar morcovul in fasii subtiri.
Am pus la calit ceapa, usturoiul si telina.
Am adaugat morcovul si l-am lasat cam 3 minute.
Am pus apoi paharul cu vin si sosul de rosii.
Condimentam cu sare, piper, cimbru, oregano si putin busuioc si dupa 10 minute dam la o parte de pe foc sosul.
Separat am calit un catel de usturoi cu dovlecelul taiat felii subtiri.
Dovlecelul il puteam taia cubulete si sa-l pun impreuna cu morcovul, dar prefer dovlecelul mai crocant asa ca l-am facut separat.
Cam asta e.
Dupa  preferinte se mai pot pune: sos de chilli, sos de soia, parmezan etc.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu