marți

Pere in sos de vin

Hai sa mai pun si un desert pe aici. Unul simplu inspirat de la Adi Hadean.
Am folosit 3 pere, scortisoara, zahar, vin si lamaie.

Am pus perele la fiert in apa cu vreo 3-4 linguri de zahar, cu scortisoara si cu o jumatate de lamaie; mai merge pus si un ardei iute, dar nu am avut.

Dupa vreo 20-25 de minute de fiert (cu capacul pus si la foc mic) am pus si vinul rosu.
Se mai lasa la fiert cateva minute. Dupa ce se scot perele se mai lasa pe foc vinul pentru a se mai ingrosa putin.

Perele le-am taiat in jumatati si le-am "inflorit" ca in reteta originala. Am pus peste para vinul si putina ciocolata cu ardei iute. Se mai pot indulci (daca e cazul) cu putina miere.
Perele se pot pastra la frigider, sunt bune si reci.

Sa aveti pofta!

6 comentarii:

Alex spunea...

Ucigasilor!!!! :P :)) Ma omorati!

Mircea spunea...

Da, dar asa incet, in doze mici :D

Mircea spunea...

Uite si asta http://ceamgatit.blogspot.com/2010/01/bannock.html ca sa ti se faca dor de iesit la iarba verde :p

Alex spunea...

Am vazut dar nu am mai zis nimic. Trebuie sa incerc si eu.

Anonim spunea...

de ce vin ai nevoie?

Mircea spunea...

Eu am folosit Zestrea Murfatlar, un vin demidulce. Sunt sigur ca merge si o Busuioaca dulce.
Testeaza, ca n-ai ce pierde :)

Trimiteți un comentariu