marți

Somon

Am revenit cu... peste :-)
Dupa atatea carnuri grele merge si o cura cu peste.
De data asta am ales somon rondele. Reteta e inspirata dintr-o revista.
Ingrediente: somon, ulei de masline, tarhon verde, sare, piper, lamaie.

Somonul l-am facut pe gratar, e un peste gras si am evitat sa-l prajesc; mai merge facut in folie de aluminiu cu diverse condimente).

Pentru sos am bagat in blender tarhonul si ulei de masline incalzit putin in tigaie.

Pasta rezultata se strecoara si se obtine un sos verde

pe care-l condimentam cu sare, piper si multa zeama de lamaie.

Pentru garnitura am folosit cartofi fierti si apoi zapaciti putin in tigaie cu ulei de masline. Se poate folosi si sparanghel, dar nu am gasit asa ca nu pot sa zic cum e.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu