miercuri

Salata cu piept de pui si cartofi dulci

De azi incepem sa facem si retete mai "light", mai usoare, mai de dieta. Adica incepe Mihaela sa gateasca ce vrea (mai putine chestii "grele") sau sa-mi zica ce sa gatesc.
A gasit reteta pe pranzuldincaserola.ro, a luat ingredientele si hai la treaba.
Ingrediente: salata verde, 1 dovlecel, 2 cartofi dulci, niste piept de pui, ciuperci, lamaie, sare, piper, ulei de masline, sos de soia.

Taiem cartofii si dovlecelul in felii de jumatate de mm grosime.

Punem pe gratar (eu am pus in tigaia de teflon) puiul si ciupercile.

Cartofii si dovlecelul i-am rumenit pe gratarul de aragaz.

Cand ciupercile sunt gata (adica cand iti bate vecinul la usa sa te intrebe daca ai uitat o cratita pe aragaz ca iese fum mare pe geam)

le taiem in bucati mititele

cartofii la fel

si puiul are parte de acelasi tratament

nici dovlecelul nu scapa

Toate astea le punem intr-un castron, impreuna cu salata verde.

Punem dupa gust sare, piper si putin sos de soia. Noi am mai pus si niste sos de tarhon ramas de la somon. Prea mult sos nu e indicat ca e destul de puternic/greu. Ma rog, fiecare dupa gustul lui.

Pofta buna!

3 comentarii:

Alex spunea...

Vai de steaua mea! Nu va mai satura Dumnezeu! Ma bagati in spital! Si cum sufletul meu doar eu sunt abonat la voi ca am lins tot praful de pe birou? Cred ca au murit toti de foame inainte sa se aboneze. Ma duc sa bag niste branza cu ceapa si masline...

Mircea spunea...

Vezi ca deja sunt 2 abonati (cu tot cu tine) :p
Pentru noi care gatim chestii "sofisticate" branza cu ceapa e delicatesa :-) asa ca poti face niste poze sa ne arati :))
O sa incep sa ma gandesc la retete pentru picnic in curand...

Anonim spunea...

HEHE, NU STIU DACA SUNT ABONATA, CERT E CA EU MEREU CAUT RETETE ASTEA "GRELE" ALE VOASTRE...FE ORICE SITE AR FI ELE SI MA INSPIR...ASADAR ACU FAC O SALATA DE CARTOFI CU PIEPT DE PUI...NU PREA AM EU TIMP SA POSTEZ. CE-I DREPT ACUS AM MANCAT CEAPA CU SLANINA, NU MAI PUTEAM DE POFTA, DAR TRE S MI HRANESC SI SOTUL:p

Trimiteți un comentariu