luni

Piept de pui cu multe arome si vanata la gratar.

De data asta am zis ca e cazul de gatit ceva mai usor - un piept de pui.
Bine, cu kaiser si sunc afumata nu stiu cat de usor mai e, dar macar e gustos. Reteta de baza e inspirata de la Adi Hadean.
Am folosit un piept de pui, patrunjel, usturoi, kaiser, sunca afumata, putin ardei gras, ghimbir si o vanata.

Am crestat pieptul de pui si am pus in "buzunare" patrunjel si usturoi.

Intr-o tava de yena am pus kaiserul taiat subtire peste care am asezat pieptul de pui. L-am mai decorat cu ghimbir, restul de kaiser, cateva bucati subtiri de sunca si cateva feliute de ardei gras pentru culoare. Am condimentat cu sare si piper si am pus putin vin alb.

Tava am bagat-o la cuptor 30 de minute la 180 de grade.

Vanata am taiat-o felii, nici prea groase, nici prea subtiri si le-am lasat vreo 2 minute cu sare pe o farfurie.

Nu le-am mai pus pe gratar, le-am "prajit" in tigaia de teflon fara ulei.

In cateva minute au fost gata, le-am pus in tava de yena, le-am stropit cu ulei de masline si am macinat putin piper deasupra.

Intre timp a fost gata si puiul

Merge mancat cu putin iaurt

sau fara

Pofta buna!

2 comentarii:

Alex spunea...

In viata de zi cu zi sunteti bucatari? Ca prea ies bine :)

Mircea spunea...

Poate ma recalific ca incepe sa imi placa din ce in ce mai mult sa gatesc. Mai ales cand vad ca se si mananca ce fac eu :-)

Trimiteți un comentariu